Dodano 2 tygodnie temu

Wsparcie Administracji w dziale HR

  • Lokalizacja Wykroty, Dolnośląskie
  • Nr. referencyjny WHA/08/19/LEG
  • Typ oferty Praca tymczasowa
  • Sektor Administracja Biurowa, Recepcja, Sekretariat

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta- firmy produkcyjnej, która szuka wsparcia w czynnościach administracyjnych w obszarze HR prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Wsparcie Administracji w dziale HR

Zakres obowiązków:
• Wsparcie w administracyjnych czynnościach związanych z administracją personalną
• Zakładanie akt osobowych
• Raportowanie wskaźników personalnych i inne prace administracyjne w dziale HR

Wymagania:
• Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Excel) oraz urządzeń biurowych
• Dokładności i skrupulatności
• Analityczne myślenie
• Podstawowa znajomość prawa pracy
• Doświadczenie na stanowisku administracyjnym
• Chęć zdobycia wiedzy z zakresu HR

Oferujemy:
• Umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (z możliwością przedłużenia)
• Praca w systemie jednozmianowym
• Możliwość rozwoju


Trwa ładowanie