Dodano 2 tygodnie temu

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i portugalskim oraz z dobrą znajomością angielskiego (infolinia)

  • Lokalizacja Warszawa, Mazowieckie
  • Nr. referencyjny SP/102019/A3/AD
  • Typ oferty Praca stała
  • Sektor Call Center, Obsługa Klienta

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta z branży IT aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i portugalskim oraz z dobrą znajomością angielskiego (infolinia)

Obowiązki:
• Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów biznesowych
• Wprowadzanie zgłoszeń serwisowych do systemu
• Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji przyjętych zgłoszeń

Wymagania:
• Płynna znajomość języka hiszpańskiego i portugalskiego oraz dobra angielskiego
• Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta mile widziane
• Umiejętność obsługi komputera
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Systematyczność oraz dobra organizacja pracy własnej

Oferujemy:
• Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
• Pracę w systemie zmianowym 24/7
• Codzienną pracę z 3 językami
• Pracę w międzynarodowej firmie w branży IT
• Motywacyjny i atrakcyjny system wynagrodzeń
• Bezpłatną opiekę medyczną

Trwa ładowanie