Dodano 1 tydzień temu

Manager Zespołu Call Center z językiem czeskim i słowackim

  • Lokalizacja Opole, Opolskie
  • Nr. referencyjny MCC/WEW/ACC/OPL
  • Typ oferty Praca w Adecco
  • Sektor HR, Szkolenia, Edukacja

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Poszukujemy osób na stanowisko:

Manager Zespołu Call Center z językiem czeskim i słowackim

Co oferujemy?

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • Realizacja projektów dla kluczowych Klientów firmy
  • Interesującą pracę w międzynarodowym dynamicznym środowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego, wzmocnienia i poszerzenia kompetencji
  • Pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość pracy zdalnej

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Zarządzanie podległym zespołem Konsultantów realizującym projekty rekrutacyjne dla Klientów zewnętrznych (połączenia przychodzące i wychodzące)
  • Bieżąca organizacja pracy zespołu - planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników
  • Realizacja przyjętych wskaźników i założeń projektu (cele jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola kosztów)
  • Wyznaczanie członkom zespołu indywidualnych celów oraz przeprowadzanie ocen okresowych
  • Prowadzenie monitoringu jakości zadań realizowanych przez pracowników
  • Realizacja szkoleń produktowych i jakościowych w obszarze zadań zespołu
  • Stały kontakt i rozwój współpracy z Klientem
  • Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektów
  • Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanego projektu
  • Przygotowywanie statystyk i raportów
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Zastanawiasz się czy to dla Ciebie? Jeżeli posiadasz:

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym zarządzającym zespołem w branży Call Center/BPO
  • Znajomość języka czeskiego i słowackiego na poziomie min. B2/C1
  • Doświadczenie w rekrutacji i samodzielnym budowaniu zespołu
  • Znajomość procesów sprzedażowych i technik sprzedaży
  • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Klientem i doskonałe umiejętności budowania oraz utrzymywania relacji z Klientem
  • Wysokie zdolności analityczne oraz myślenia strategicznego, obejmujące pracę na dużej ilości wskaźników
  • Bardzo dobrą organizację pracy własnej i podległego zespołu
  • Zorientowanie na realizację założonych celów
  • Dobrą znajomość MS Office, w szczególności programu Excel

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

Trwa ładowanie