Dodano 4 miesiące temu

Asystent/-ka ds. administracyjno-księgowych

  • Lokalizacja Poznań, Wielkopolskie
  • Nr. referencyjny AAK/08/2019/PZN
  • Typ oferty Praca stała
  • Sektor Finanse, Ekonomia, Bankowość, Ubezpieczenia, Księgowość

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.





Posiadasz już pierwsze doświadczenie w obszarze administracyjno-księgowym? Jesteś osobą otwartą z pozytywnym nastawieniem do życia? Stawiasz na rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w kursach/szkoleniach?



Jeśli tak to zapraszamy do aplikowania!

Nasz klient, firma zajmująca się dystrybucją i serwisem sprzętu medycznego stosowanego w wentylacji mechanicznej pacjentów, poszukuje pracownika na stanowisko:


Asystent/-ka ds. administracyjno-księgowych

Twoje zadania u przyszłego pracodawcy to:

  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
  • Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami
  • Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów
  • Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz
  • Pomoc w zakresie bieżących spraw administracyjnych
  • Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
  • Archiwizowanie dowodów księgowych

Praca na tym stanowisku czeka na Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie policealne lub wyższe kierunkowe (np. administracja, księgowość)
  • Posiadasz już pierwsze doświadczenie w dziale administracyjnym, księgowym (praktyki, staże)
  • Umiesz sprawnie posługiwać się programem Excel, a program Symfonia nie jest dla Ciebie obcy (dodatkowy atut)
  • Znasz język angielski na poziomie min. B1
  • Jesteś osobą samodzielną, zaangażowaną w wykonywane obowiązki, dobrze zorganizowaną, a presja czasu nie sprawia Ci żadnego problemu

W zamian za Twój wysiłek i pasję do pracy oferujemy:

  • Samodzielne stanowisko pracy, dające możliwość wykazania się
  • Odpowiednie wdrożenie na stanowisko oraz dobrą i wspierającą atmosferę
  • Bezpośrednie zatrudnienie u Klienta na umowę o pracę
  • Szansę na uczestnictwo w szkoleniach i kursach zewnętrznych pozwalających na podnoszenie swoich kwalifikacji (potwierdzane certyfikatem)
  • Niezbędne do pracy narzędzia, tj. telefon, komputer
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, premie świąteczne, wyjścia integracyjne



Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikowania.


Trwa ładowanie